Strony

środa, 19 kwietnia 2017

#1 DIY - Zrób karty w stylu Soy Luny!

#1 DIY - Zrób karty w stylu Soy Luny!
Dziś przychodzę do was z pierwszym postem z serii DIY! Proszę uszanować że jest to pierwsze DIY jakie wam zrobiłem . Jako pierwsze postanowiłam pokazać wam, że w prosty sposób możecie zrobić piękne karty Soy Luny! Jeżeli jesteście ciekawi jak zrobić fajne karty to zapraszam do rozwinięcia!


Sposób 1 ( Łatwy )


Co bedzię nam potrzebne do zrobienia karty


Klej
Nożyczki
Kartę od Panini ( najlepiej podwójną jeśli zbieracie jakieś karty)
Tło na którymy wytniemy aby powstało tło na karcie
Ołówek
 Naklejki Soy Luny(Ja mam kupione zestaw 200 naklejek za 4,99 zł w smyku)

 Krok 1
Wyciągamy kartę i szukamy tła na którym bedzię tło karty , ja znalazłem tło właśnie z albumu na naklejki których mam kilka , wy możecie sobie wydrukować o jakież ale mi nie potrzebne było drukować.
Obrysowujemy od karty tło jak na obrazku, wyciąć wy oczywiście możecie jakieś inne tło poszukać ale te mi się spodobało.


 Krok 2
Tło przyklejamy na kartę 
   
Krok 3
Szukamy naklejkę odpowiedną Soy Luny która wam się spodoba i przyklejamy


Skończona praca
Pierwszy sposób jest łatwy i nie trzeba było na każdym kroku zrobić zdjęcia ,mam taką nadzieję nie potrzebowaliście.


Sposób 2 ( Łatwy )

Co bedzię nam potrzebne do zrobienia karty

 Klej
Nożyczki
Ołówek
Kartkę z postacią np z Kalendarza jak macie na obrazku , z magazyn ...
Kartę z tłem
Naklejki(Nie obowiązkowe)


  Krok 1

 Szukacie tła sztywnego , ja mam też z albumu sami widzicie  , jeśli nie ma tła ze sztywnej kartki to nie musi być z Luny ale nie więcej w stylu lub przykleić tło na kartę jak było w Sposobie 1

 Krok 2
Szukacie jakiejś postaci z Soy Luny ja bedę wcinał z kalendarza szkolnego Soy Luny. Jak widzicie na obrazku

 
 Krok 3
 Ja wyciąłem Lunę  i przyklejamy na karcie nalepiej z boku

 

 Krok 4

 Obok Luny przyklejcie imię lub napiszcie na białej kartce , wytnijcie i przyklejcie , ja wyciąłem z kalendarza.

 Krok 5 ( Nie obowiązkowy)
 Możecie też ozdobić małymi naklejkami Luny
 

 Skończona karta 

Nie wiem czy wam się spodoba DIY , zrozumcie że ja po raz pierwszy raz zrobiłem i piszcie czy dalej chcecie DIY czy wolicie jak bym nie robił proszę o szczerą opinie kart i DIY. Podoba wam się?
 

4 komentarze:

  1. Mi się bardzo podoba. Myślę że zrobię sposób drugi, ponieważ nie mam ani kart ani naklejek, za to mam kalendarz, więc spróbuje zrobić kartę. Kontynuuj serię DIY, możesz zrobić coś z rzeczy konkretnych osób
    Pozdrawiam
    Gabka

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że ci się podoba DIY pomyśle co zrobić w kolejnym DIY :)

    OdpowiedzUsuń