Strony

sobota, 22 kwietnia 2017

[Opracowanie] Aqui Estoy - Jestem Tutaj

Czas na kolejne opracowanie piosenki z drugiego sezonu, piosenka została poproszona o opracowanie więc zrobiłem wam jest to ,,Aqui Estoy,, czyli w tłumaczeniu na Polski to ,, Jestem tutaj,,Jest to piosenka Gastona i Matteo. Jeśli jesteś ciekawy/ciekawa jak brzmi piosenka Aqui Estoy to zapraszam do dalszego czytania!

Tłumaczenie wykonał ,,Soy Luna 3 PL,, na potrzeby bloga. Kopiowanie Surowo Zabronione

Piosenka

Tekst piosenki:


Te puedo detener con tu razón
Se que algo te pasa
No digas nada

Te puedo comprender
No es compasión
Mudo en tu mirada 

Mas que palabras

Lo que tienes dentro (Hoy)
Sabes que yo siempre (Estoy)
Ya no pasa el tiempo
Por mucho mas

Sabes que no miento
Y si pasa el tiempo
Por mucho mas

Veras que todo va a cambiar
Contigo hasta el final
La conexión del corazón
Te digo
Junto estaremos

Una señal, intentar
Porque siempre estoy
Contigo hasta el final
Conexión del corazón
Te digo
Junto estaremos

Te puedo detener con tu razón
Se que algo te pasa
No digas nada

Te puedo comprender
No es compasión
Mudo en tu mirada mas que palabras

Lo que tienes dentro (Hoy)
Sabes que yo siempre (Estoy)
Ya no pasa el tiempo
Por mucho mas

Sabes que no miento
Y si pasa el tiempo
Por mucho mas

Veras que todo va a cambiar
Contigo hasta el final
La conexión del corazón
Te digo
Junto estaremos

Una señal, intentar
Porque siempre estoy
Contigo hasta el final
Conexión del corazón
Te digo
Junto estaremos




Tekst Polski:


Mogę cię zatrzymać z pewnym powodem 
Wiem , że coś się z tobą dzieję
Choć nie mówiłeś nic

Umiem cię zrozumieć
I to nie jest współczucie
Niemy w twoich oczach
Więcej niż słowa

To co masz wewnątrz ( Dziś)
Wiesz , że ja zawsze (Jestem)
Już nie mija czas szybciej  

I pada wewnątrz (Dziś)
Wiesz, że nie kłamię (Jestem)
I jeśli czas przemija dużo szybciej

Zobaczysz, że wszystko się zmieni

Z tobą do samego końca
Połączenie z sercem
Mówię ci , że będziemy razem
Jakiś znak , spróbować
Bo zawsze jestem

Z tobą do samego końca
Połączenie z sercem
Mówię ci , że będziemy razem

Mogę cię zatrzymać z pewnym powodem 
Wiem , że coś się z tobą dzieję
Choć nie mówiłeś nic

Umiem cię zrozumieć
I to nie jest współczucie
Niemy w twoich oczach
Więcej niż słowa

To co masz wewnątrz ( Dziś)
Wiesz , że ja zawsze (Jestem)
Już nie mija czas szybciej  

I wiem , że pada wewnątrz (Dziś)
Wiesz, że nie kłamię (Jestem)
I jeśli  mija czas szybciej
Zobaczysz, że wszystko się zmieni

Z tobą do samego końca
Połączenie z sercem
Mówię ci , że będziemy razem
Jakiś znak , spróbować
Bo zawsze jestem

Z tobą do samego końca
Połączenie ze sercem
Mówię ci , że będziemy razem

Jak Wam się podoba  piosenka Gastona i Matteo? Jakie opracowanie piosenki chcecie jutro Piszcie w komentarzach!

2 komentarze:

  1. To jest naprawdę super piosenka! Szczególnie muzyka jest świetna. Głosy gastona i matteo to cuda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podoba piosenka , pierwsza piosenka matteo i gastona i jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń