Strony

sobota, 29 kwietnia 2017

[Opracowanie] Mitad y Mitad - Pół na pół

Czas na kolejną piosenkę którą chciałbym opracować jest to ,,Mitad y Mitad,, czyli w tłumaczeniu na Polski to ,, Pół na pół,,. Opracowania bedą teraz co drugi dzień czyli kolejne opracowanie piosenki pojawi się 1.05 .Jest to piosenka Niny i Gastona zaśpiewana .Jeśli jesteś ciekawy/ciekawa jak brzmi piosenka Gastiny to zapraszam do dalszego czytania!

Tłumaczenie wykonał ,,Soy Luna 3 PL,, na potrzeby bloga. Kopiowanie Surowo Zabronione.

Piosenka zaśpiewana na openie:


Piosenka z płyty :

Music On :


Tekst piosenki:


El mundo cambio
Y fue en un suspiro
Ya nada fue igual
Ni cuando respiro

Te veo pasar
Me olvido de todo
Seras tu el amor
O sera otro modo

Ya eres parte de mi
Yo te necesito
Acércate a mi, por favor

Un instante, cambio mi vida
Te esperaba y no lo sabia
Y ahora veo otra realidad
Mitad y mitad
Todo es nuevo

El mundo cambio
Sin que digas nada
Te escuche reír
Lo vi en tu mirada

Te siento llegar
Y mis pensamientos
Vuelvan hasta ti
Viajan hasta ti

Estamos tan cerca
Y todo da vueltas
Acércate a mi

Un instante, cambio mi vida
Te esperaba y no lo sabia
Y ahora veo otra realidad
Mitad y mitad
Todo es nuevo

Un instante, cambio mi vida
Te esperaba y no lo sabia
Y ahora veo otra realidad
Mitad y mitad
Todo es nuevo



Tekst Polski:


Świat się zmienia
To było w westchnieniu
Nic nie było takie samo
Nawet wtedy gdy oddycham

Widzę jak idziesz
Zapominam o wszystkim
Będziesz miłością 
Lub będzie inny sposób

Jesteś częścią mnie
Potrzebuję cię
Przyjdź do mnie, proszę

Natychmiastowo, zmieniłaś moje życie
Czekałem, ja nie wiedziałem
I teraz widzę inną rzeczywistość
Połowa i połowa
Wszystko jest nowe

Świat się zmienia
Bez mówienia czegokolwiek
Słyszę twój śmiech
Widziałam to w twoich oczach

Czuje, że przyjdziesz
I moje myśli
Wracają do ciebie
Podróżują do ciebie

Jesteśmy tak blisko
I wszystko wiruje
Przyjdź do mnie, proszę

Natychmiastowo, zmieniłaś moje życie
Czekałem, ja nie wiedziałem
I teraz widzę inną rzeczywistość
Połowa i połowa
Wszystko jest nowe


Natychmiastowo, zmieniłaś moje życie
Czekałem, ja nie wiedziałem
I teraz widzę inną rzeczywistość
Połowa i połowa
Wszystko jest nowe



Jak Wam się podoba ta piosenka? Jakie ma być kolejne opracowanie? Piszcie w komentarzach!

1 komentarz: