Strony

wtorek, 4 kwietnia 2017

Wyniki ankiety na bloga Soy Luna 3 Polska

Jak wiecie ostatnio była ankieta do wypełnienia , której było nam do ułatwienia prowadzenia bloga.Co wam brakuję na blogu itp. Jeśli jesteś chcesz wiedzieć jakie wyniki wyszły ankiety to zapraszam do rozwinięcia.

Nie wiem czemu dużo nie wypełniło ankiety ,ale cóż zrobić jeśli ktoś się wstydzi czy się boisz że cię będę znać to jesteście w dużym błędzie ponieważ ja nie wiem kto wypełniał wyniki jesdynie ma takie jak na obrazku przykładowo.
Dziękuję 30 osobom tym co wypełniło ankietę a z pozostałymi nie wiem co się stało .Następny razem proszę o wszystkich o wypełnienie raz , jeśli wypełniał ktoś kilka razy to tylko jeden można było zrobić bo jak by ktoś zrobił 2 czy więcej to tych ankietek wypełnioną pierwszą przychodzi jedna .
Można było wszystkich sprawdzić osobno i zobaczyłem że z jednej czytelnika bloga wypełnił złośliwie oto cała ankieta wykonanej osoby,ta karta została zdyskwalifikowana,aby było zdjecie większe kliknij w nie:


Jak sami widzicie nie dość że obraża mnie to mi proponuje zlikwidowania bloga w pytaniu 6 to w 5 było pytanie jak sami widzicie to zamiast odpowiedzieć jak inni nie to mnie jeszcze prowokuję ,,nie jest durny,, zrozumiałbym dumny a nie durny , piszę to do tej osoby jeśli nie lubisz Luny lub naszego bloga to ci nie zmuszam wchodzić na nasz blog i  jeszcze pisać komentarze takie, wiem że to ty napisał  te dwa komentarze


No to zaczynamy  podsumowanie wyników ankiety na bloga Soy Luna 3 Polska , ankieta podsumowała to zaczynamy, 

1.Jak Lubisz naszego bloga , proszę o szczerą ocenę

8.3 

2. Powiniem zorganizować nabór do bloga?

Wygrało wiecej ,, Nie,, ale tak kiedyś bedzie


3.Na blogu brakuję postów :

Wygrało kategoria : Newsów z życia gwiazd 

4.Jak oceniasz wygląd bloga:

8.6 

5.Czy blog jest dumny:
[zadałem pytanie bo jak wiecie dostałem komentarz o tym]

Dziekuję że odpowiedzieliście Nie oprócz jednej osoby której już mówiłem 

6.Czy na blogu czegoś brakuje:

Większość powiedziała że nic

7.Czy chcesz nowy wygląd bloga

Bez tej jednej osoby która została zdyskwalifikowana jest remis więc pomyśle zrobię na osobno i pokaże a potem wy zadecydujecie  


8.Czy ilość postów odpowiada:

Większość jest na : jest okej

Mam na dzieję że wam spodobała ankieta oraz zapraszam do poprzednich nowych postów o sezonie trzecim i najnowszej recenzji o magazynach najnowszych i jutro nowe zdjęcia z koncertu w Kordobie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz