Strony

sobota, 13 stycznia 2018

Cześć ♥

Cześć ♥
Hej! Jestem nową redaktorką na okres próbny. Parę informacji o mnie i moje pomysły na posty znajdziecie w  rozwinięciu. Więc jeśli jesteście ciekawi to zapraszam!!


Nazywam się Jagoda, mam 15 lat i chodzę do drugiej klasy gimnazjum. Jestem zwykłą nastolatką z milionem marzeń. Uwielbiam jeździć na rolkach i interesuję się aktorstwem. Po skończeniu gimnazjum chciałabym się wybrać do liceum na profil mundurowy. Życie mamy tylko jedno dlatego dążę do spełnienia moich marzeń.

Odkąd obejrzałam pierwszy odcinek serialu Soy Luna, wiedziałam że chce robić coś z tym związanego. Moją ulubioną serialową parą jest oczywiście Lutteo, chyba nikogo to nie zdziwi :)

Uwielbiam DIY więc takie posty w tematyce serialu w moim wykonaniu na pewno zobaczycie.

Teraz zostaje mi już tylko życzyć Wam dobranoc :) Cześć... ♥






6 komentarzy: