Strony

piątek, 19 stycznia 2018

Nowy Rok! Nowy wygląd bloga!

Nowy Rok! Nowy wygląd bloga!
Nowy rok już za nami! Od miesiąca już na blogu jest robiony przez nas szablon, z pomocą Matthew Official, który pomógł nam podwajając parę kodów, za to ci dziękuje. Szablon jest robiony prze ze mnie lecz zanim wejdzie, chciałbym abyście wyrazili swoją opinie :) Zapraszam do rozwinięcia!


Są dwie wersje, które nie różnią się, leć moim zdaniem zmieniają styl. Szablon jest wzorowany stylem drugim sezonem, więc mam na dzieję, że spodoba wam się. Najpierw pokaże dwie wersje:

(WERSJA 1)


(WERSJA 2)

Jak sami widzicie, są to dwie wersje, które różnią się tym, że w wersji 2 jest obramowanie szablonu, a wersji 1 nie ma. Obydwie są fajne, dlatego stwierdziłem, że wy to zadecydujecie który. Również chcę abyście wyrazili, czy w ogóle wam się podoba od obecnego szablonu. Starałem zmienić całkowicie, aby był inny od obecnego. Jeśli chcecie zobaczyć cały to zapraszam na specjalny blog na szablony oto link do wersji 2 :
https://sl3pl.blogspot.com/  

Podoba wam się nowa osłona wyglądu ? Wolicie obecny wygląd czy nowy ? Zagłosujcie w ankiecie po prawej stronie :) Czas do 24.01.2018 :) 
  

1 komentarz:

  1. Nie widać prawie żadnej różnicy
    Ale chyba wersja pierwsza podoba mi się bardziej:)

    OdpowiedzUsuń