Strony

niedziela, 14 stycznia 2018

#2 DIY - Ramka ze zdjęciami z serialu

#2 DIY - Ramka ze zdjęciami z serialu
Cześć! Tak jak pisałam wam w pierwszym moim poście na tym blogu, będę robić DIY związane z serialem Soy Luna. Dlatego dzisiaj przygotowałam dla was ramkę ze zdjęciami z serialu. Jeżeli jesteście ciekawi jak mi to wyszło to zapraszam do rozwinięcia tego posta!!

Do przygotowania tego DIY będziecie potrzebować:
♥Ramkę na zdjęcia
♥Kolorowy karton
♥Naklejki, zdjęcia lub wycinki z gazet
♥Ołówek
♥Nożyczki
♥Klej

                                   

Na kartce kolorowego papieru odrysowujemy kształt ramki i wycinamy.

Wycinki z gazet lub zdjęcia układamy na wyciętej kartce. Zanim przykleicie do klejem zastanówcie się czy takie ułożenie na pewno Wam się podoba bo później nie będziecie mogli tego zmienić. Jeżeli ułożenie wam odpowiada to przyklejamy i gotowe.



Niżej możecie zobaczyć jak ja to zrobiłam :)



Podobało Wam się DIY ? Piszcie w komentarzach :)












7 komentarzy:

  1. Post bardzo fajny, chcę kolejne DIY :) Tylko prosiłbym abyś następnym razem robiła większe i lepszej jakości zdjęcia. Tak to super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka post bardzo fajny.Lecz na innym blogu o soy lunie są pokazane te same zdjęcia oraz podobny opis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to sama redaktorka :)
      Pozdrawiam Soy luna 3 PL

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź :)

      Usuń
  3. DIY Super kiedy kolejne ?

    OdpowiedzUsuń