Strony

wtorek, 23 stycznia 2018

[Opracowanie / Soy Luna 3 / Nieoficjalne] Te perdí - Straciłam Cię

[Opracowanie / Soy Luna 3 / Nieoficjalne] Te perdí - Straciłam Cię
Hejka!Hejka!
Dzisiaj przygotowałam dla was pierwszy opracowanie piosenki z 3 sezonu.Jako pierwszą zajmiemy się piosenką ,,Te Perdí'' co po polsku oznacza Straciłam Cię.Dlatego jeśli jesteście ciekawi jak brzmi.To Zapraszam!Więcej w rozwinięciu  :)

Tekst Piosenki:


Sabias que antes nos conocíamos 

Por horas nos mirábamos 
Tu risa lo era todo para mi 
Arriesgarlo todo es lo que siento 
Si he de perder que va a doler 
No te imaginas cuanto, 
Cuanto 

Quedate un momento más aqui 
Por que al fin entendi 
Que contigo detengo el tiempo 
Quedate conmigo, di que si 
Por que al fin entendí 
Que si no ya te perdí

Tłumaczenie: 

Wiedziałeś, że znaliśmy się wcześniej Przez wiele godzin patrzyliśmy na siebie.
Twój uśmiech, był dla mnie wszystkim
Ryzykowałam wszystko, co czułam.
Zaszkodzi mi, stracenie cię
Nie wyobrażasz sobie jak bardzo
Jak bardzo
Zostań tutaj jeszcze chwilę.
Bo nareszcie zrozumiałam.
Z tobą zatrzymuje się czas
Zostań ze mną, powiedz tak
Bo nareszcie zrozumiałam
Bo inaczej stracę cię.



Jak wam się podoba piosenka?

Jakie kolejne opracowanie mam zrobić?



7 komentarzy:

  1. Hej!
    Mam informacje.
    Myślę że kojarzysz taką osobę która pisała komentarze pod Nickiem
    Luna😀.
    Pisała komentarz ze gdyby nie pisała komentarzy to z powodu braku czasu lub problemów z telefonem.
    Chodziło o telefon.
    Teraz postanowiła rozpocząć bycie komentatorką od nowa.
    Skąd to wiem?
    Luna😀 to ja postanowiłam zmienić Nick, a przede wszystkim urządzenie na którym pisze.
    Kiedyś bardzo dawno temu pisałam na tym urządzeniu, ale je zmieniłam
    Teraz postanowiłam zacząć jeszcze raz 😉
    Mam tylko nadzieję ze mi uwierzysz ze Luna😀 to ja czyli SoyMary22
    A,Tak przy okazji super post😊
    Pozdrawiam jako SoyMary22.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie wieżę ci i cieszę się ,że post się spodobał
      Pozdrawiam Basia

      Usuń
    2. Spokojnie wierzymy :) Cieszę się że wrócilaś .
      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń
  2. Nie pisałam tego komentarza do nowej redakrorki która napisała tego posta tylko do
    SoyLuna3PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale oczywiście miło mi że mi wierzysz i powodzenia w pracy redaktorki☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma najmniejszego problemu😁
    To ja przepraszam nie zauważyłam że to Ty napisałaś posta...
    I chce jeszcze dodać że twoje posty jak zauważyłam sa Super!
    Pozdrawiam SoyMary22

    OdpowiedzUsuń