Strony

piątek, 19 stycznia 2018

#3 Wywiad - Valentina Zenere - ,,Moje prawdziwe Ja,, !

#3 Wywiad - Valentina Zenere -  ,,Moje prawdziwe Ja,, !   
Niełatwo jest utożsamić się z negatywną ,niebudzącą sympatii bohaterką serialuSoy Luna,czyli rozpieszczoną ,próżną i samolubną Amabr! Dla młodej aktorki, Valentina Zenere,z pewnością było to trudne zadanie.Dowiedzmy się ,jak sobie z nim poradziła i czy ma coś wspólnego  z elegancką i zarozumiałą osobą,w którą się wciela.Więc zapraszam was do rozwinięcia posta :)




B:Co jest najtrudniejsze w graniu postaci negatywnej,czarnego charakteru?
V: Myślę ,że największym wyzwaniem to granie rywalki.W pracy wiele od siebie wymagam i wyznaczam sobie trudne cele.Rola Ambar na prawdę sprawi mi przyjemność.Lubię wczuwać się w tą postać i udawać, że jestem nią.Uwielbiam aktorstwo,a granie Ambar to wielka frajda.


B:Czy macie z Ambar jakieś wspólne cechy?
V:Żadna z nas właściwie nie pokazuję swojego prawdziwego ja.Myślę,że w głębi duszy Ambar jest wrażliwa,ale woli tego nie ujawniać.

B:Jaka jest twoja najlepsza i najgorsza cecha?
V: Moją najlepszą cechą jest umiejętność słuchania.Poza tym najbliższe osoby mogą zawsze na mnie liczyć.Niestety ,jestem też dość impulsywna ,co czasami działa na moja niekorzyść.

B:Amabr ma dość chłodny sposób bycia ,podobnie jak Szaron.Jak na prawdę wygląda jej relację z matką chrzestną?
V:Szaron i Ambar łączy dość szczególna relacja.Szaron nie słucha Ambar i nie okazuje jej żadnej miłości.Jest osobą zimną i wyrachowaną.Udziela jej tylko rad, jak manipulować ludźmi i światem wokół siebie,aby osiągnąć swoje cele.Zawsze zaleca jej spryt i kalkulacje. Amabr do tego przywykła i nie ma pojęcia,co to jest miłość Dlatego tak się zachowuję, Szaron chce mieć kogoś przy sobie kogoś takiego jak ona i dlatego wybrała Ambar.


B:Jakiej najlepszej rady udzieli ci rodzice?
V:Najlepsza rada moich rodziców była taka ,żeby nigdy się nie poddawać i nie ryzygnować z realizowania swoich pragnień. Zawsze  uczyli mnie ,żeby podążać za swoimi marzeniami.Wspierali mnie we wszystkim ,co przynosiło mi radość.Bez nich raczej nie zaszłabym tak daleko.

B:Co jest dla ciebie najważniejsze w miłości?

V:Moim zdanie najważniejsza jest szczerość.Szczere podejście do ludzi ,których chcemy mieć blisko siebie ,zaczyna się od uczciwości i wzajemnego wsparcia.Łatwo się zakochuję i wierzę w prawdziwą miłość.

B:Masz wielu przyjaciół?Jak spędzasz z nimi czas wolny ?
V:Uwielbiam towarzystwo swoich przyjaciół.,nawet zwykłe pogaduszki dla zabicie czasu.Licz sie to ,żeby być razem.Bardzo lubię chodzić z dziewczynami do restauracji i na zakupy.

B:Ambar też kocha zakupy!Jest gwiazdą vloga Styl i Szyk,prowadzonego przez Delfi i Jazmin.A czy ty masz swój bloga lub vlog?
V:Nie mam.Gdybym miała ,pisałabym o modzie i stylach różnych osób.Moim zdanie to ważne,  by każdy z nas bronił stylu ubierania się ,o ile jest wygodny i pozwala nam się czuć swobodnie.

B: Jak opisałabyś styl Ambar?A jak określisz swój.
V:Amabr jest dość oficjalna i dość nieskazitelna.To profesjonalistka.Lubi klasykę.Wysokie obcasy i biżuteria są w jej garderobie nie zbędne.Ja wolę styl rockandrollowy,choć zawsze w formalnym wydaniu.Najczęściej wybieram ubrania białe lub czarne,unikam zbędnych błyskotek.




Jak was się spodobał wywiad z Valentiną?
Chcecie więcej wywiadów?








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz