Strony

piątek, 12 stycznia 2018

Witam miłośników Soy Luny ^^

Witam miłośników Soy Luny ^^
Jestem redaktorką na czas próbny, co z tego wyjdzie, to się wkrótce dowiemy.
Teraz kilka słów o mnie. Jestem niską blondynką o błękitnych oczach. Mam skończone 18 lat, a wyglądam na 12 ;__; Rozwiń, a dowiesz się więcej >3<

Jestem zwariowaną nastolatką, która bardzo lubi błądzić po internecie. Jak moja przyjaciółka uważa, jestem według niej hałaśliwa i roztargniona. Na co dzień zajmuje się szkołą oraz praktykami, czyli taki zwyczajny dzień. Uwielbiam jeździć na wrotkach, tańczyć, śpiewać, gotować oraz lenić się na słoneczku. Prócz tego uwielbiam jeszcze czytać, pisać opowiadania, oglądać Miraculum: Biedronka i Czarny Kot oraz rozmawiać z przyjaciółką (dopóki, któraś nie dostanie głupawki,bo wtedy jest bardzo źle. Ale w pozytywnym sensie). Uwielbiam grać w Słodki Flirt i Mystic Messenger. Ah i oglądam Anime. 

Jak zaczęłam swoją przygodę z Soy Luną? Na samym początku nie mogłam się do niej przekonać. Myślałam że to nowa podróbka "Violetty" Jako iż byłam cięta trochę na Violkę, to Soy Luna z początku nie podeszła mi do gustu. Któregoś dnia, nie mając co oglądać, włączyłam Disney Channel. Dziwnym trafem leciała właśnie Luna. Więc nie mając nic lepszego do roboty, zaczęłam ją oglądać. No i stało się! Pokochałam wręcz ten serial. Najbardziej ze wszystkich polubiłam Matteo, Simona i Lunę. Ulubiony paring w serialu to zdecydowanie Lutteo! LUTTEO ŻYCIEM!

Jakie mam plany co do bloga? Imprezki! >w< A tak naprawdę, to postaram się wam robić konkursy, z nagrodami oczywiście! Będę wstawiała opowiadania z SL oraz covery. Tak więc to są moje plany dotyczące bloga! ^^

Na pożegnanie przesyłam wam tysiąc hugów. >3<
I zostawiam wam tutaj ten słodki cover, w wykonaniu Evex, do piosenki "Valiente".
Pozdrawiam ^^









1 komentarz:

  1. NaluChan~
    Ohayooo!!
    Powodzenia!!♥♥♥
    Ciebie się błędów czepiałam na rozmowie ;*

    OdpowiedzUsuń