Strony

sobota, 13 stycznia 2018

Hejka!Hejka!Hejka!

Hejka!Hejka!Hejka!
Jestem Basia i przybyłam do was z bloga AmbarPolska.
Jestem nową administratorką ,ale mam na dzieję , że zostanę tu na dłużej.
Ponieważ jest  to mój pierwszy post to postanowiłam  ,że zdradzę  wam parę faktów o mnie.A następnie poopowiadam  jakie mam plany dotyczące tego bloga.



No to , co zaczynamy!

Fakt nr 1 -lubię  kolory  czarny oraz różowy.
Fakt nr 2 - ulubionymi bohaterkami są Ambar oraz Emilia.
Fakt nr 3- jeśli chodzi o ulubioną parę to zdecydowanie jest to Simbar.
Fakt nr 4- chodzę do 3 klasy  gimnazjum i mam 15 lat
Fakt nr 5 -mam psa, który wabi się Iskra i ma 3-lata.
Okej ,teraz możemy przejść do pomysłów na bloga.

A więc na początku chciałabym stworzyć nową serię, która była  by poświęcona tylko i wyłącznie  parze Simbar. Znaleźlibyście tutaj informacje  o bohaterach , aktorach, nie zabrakłoby tutaj także ciekawostek o aktorach jaki i spojlerów z 3 sezonu.

Okej to  by było na tyle mam nadzieję ,że post wam się spodobał i do zobaczenia .
Cześć!

3 komentarze: