Strony

czwartek, 24 sierpnia 2017

MUSIC ON [Aktualizacja 3]

Soy Luna odniosła sukces jak Violetta , nie dziwię się że Disney Channel La nie przestaje nas zaskakiwać rożnymi seriami na podstawie Soy Luna. Mogliśmy już zobaczyć na naszym blogu ,,Fryzura w stylu dziewczyn,, ,,Kto to powiedział?,, ,,Światła,Kamera...Ups!,, Poza Kamerami,, i
,,Soy Luna - Na wakacjach,, . Jeszcze pojawiły się które nie były na blogu ,, Za Kulisami,, ,,MUSIC ON,, ,,Kto jest kim?,, ,,Wszystko co musisz wiedzieć,, i nowa seria o pobytu obsady w trasie ,,Soy Luna En Concierto,, .No i te wszystkie serie wkrótce się pojawią na naszym blogu , dzisiaj przyszła pora na serię ,,Music On,, ,czemu to wybrałem ponieważ widzę że dochodzą filmiki jak nagrywają piosenki z drugiego sezonu.Jeśli dojdą to oczywiście post zostanie z aktualizowany. Więc nie przydłużając zapraszam do rozwinięcia posta.
[Aktualizacja 1] - Nowe filmiki ,jak nagrywają piosenki z 2 sezonu.
[Aktualizacja 2] - Nowe filmiki do piosenek ,,Vives en mi ,, i ,, Honey Funny,, !
[Aktualizacja 3] - Nowe filmiki !

Pierw zaczniemy od piosenek z 1 sezonu, niestety nie są przetłumaczone co mówią.

1 Sezon

Alas

A rodar

Eres


I'd be crazy 


Invisibles


Mirame a mi


Mirame a mi - jak nagrywali teledysk?



2 Sezon

Siempre Juntos

Linda

Fush, te vas


La Vida es Sueno

[Aktualizacja 1] - Nowe filmiki ,jak nagrywają piosenki z 2 sezonu.

Alzo Mi Bandera


Como me vas?

Mitad y Mitad

[Aktualizacja 2] - Nowe filmiki do piosenek ,,Vives en mi ,, i ,, Honey Funny,, !

Vives en mi

Honey Funny

[Aktualizacja 3] - Nowe filmiki !


Catch Me If You Can


Yes, I do


Stranger


I co podobają się wam filmiki jak nagrywają? Następny w weekend będzie seria ,,Wszystko co musisz wiedzieć,,! I informuję że możliwe że w ten tydzień może się nie pojawić postów , a jak będzie to mało ponieważ mam diagnozy z matematyki i polskiego i jak wiecie będę musiał się trochę pouczyć ale w weekend nadrobię jeśli coś było ważnego  :)

4 komentarze:

  1. To jest naprawdę ciekawe, jak obsada nagrywa piosenki. Ja sama miałam już do czynienia z nagrywaniem piosenek kilka razy, i wiem że to jest super:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie serie, które Disney produkuje związane z serialem są naprawdę ciekawe ;o Możemy poznać od podszewki pracę aktorów i to jest naprawdę fajne ;3 Życzę miłego dnia ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Disney Channel La bardzo myśli nad Soy Luną że już ma tyle serii Soy Luny:)

      Usuń