Strony

piątek, 11 sierpnia 2017

Mało znane zdjęcia #1

Mało znane zdjęcia #1 
Jest to nowa seriia, która nie dawno przyszła mi do głowy. W tej serii znajdziecie mało znane zdjęcia które są szukane specjalnie z mało znanych stron ! W pierwszej części pokaże wam mało znane zdjęcia promujące pierwszy sezon ! Od kolejnych postów będą to zdjęcia zarówno z 1 sezonu i 2 sezonu. Mam na dzieję, że tych zdjęć nie widzieliście bo ja właśnie nigdy nie widziałem :) Zapraszam do rozwinięcia.

Tak jak mówiłem prędzej dzisiaj zobaczycie zdjęcia promocyjne z pierwszego sezonu , ale są to zdjęcia mało znane ponieważ na produktach też ich nie wykorzystano zbyt wiele! Zapraszam

Zdjęcia promocyjne - Sezon 1
(Luna)














(Simon)


(Ambar)
(Nina)
(Inne)



Mam na dzieję, że post wam się spodoba :) Oraz, że tych zdjęć nie widzieliście. Podobają wam się zdjęcia ? Widzieliście je ? Dajcie znać w komentarzu

9 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!serio.Nie widziałam chyba żadnego.
    Świetne posty piszesz😃
    Pozdrawiam Luna😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!serio.Nie widziałam chyba żadnego.
    Świetne posty piszesz😃
    Pozdrawiam Luna😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę , że nie widziałaś zdjęć oraz za miłe słowa :) Że podobają się moje posty. Bardzo dziękuję, wkrótce pierwszy konkurs, bo blog podniósł się :)

      Pozdrawiam

      Usuń