Strony

niedziela, 13 sierpnia 2017

Współpracujemy z Wrotkowiskiem ,, Wrotkarnia Roller Disco,,

Współpracujemy z Wrotkowiskiem ,, Wrotkarnia Roller Disco,,
Ten post będzie nie co inny niż do tej pory były! Post będzie informacją że współpracuje z Wrotkowiskiem ,,Wrotkarnia Roller Disco,, ! W tym poście dowiecie się gdzie jest Wrotkowisko , co można w nim robić, ile kosztuję wejście i wiele innych rzeczy :) Więc zapraszam.

Pierw co powiem, to że bardzo dziękuję za współprace ! Jest to moja pierwsza współpraca z wrotkowiskiem :) i za to bardzo dziękuję . Wrotkowisko znajduję się w Warszawie na ulicy : Połczyńska 115 . Wrotkowisko jest czynne codziennie ! Oto godziny otwarcia :
W Wrotkarni Roller Disco znajdziemy oprócz zwykłego wrotkowiska znajdziemy również różne zabawy na przykład :
-  Różne imprezy
- Warsztaty i Szkółka
- Urodziny
- Wieczory Panieńskie

Teraz z informacji przejdźmy na różne zdjęcia z tych zabaw:

Imprezy






Warsztaty






Urodzinki



Wieczory panieńskie




Na wrotkowisku nigdy nie będziesz się nudzić ! Oto kalendarz imprez wszystkich które wam podałem:

Strona główna:

Bardzo dziękuję Wrotkarni za współprace oraz za sponsorowanie konkursu który niedługo pojawi się :) Mam na dzieję, że wybierzecie się tam bo naprawdę jest fajnie jak w Jam&Roller ! 





10 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie bym przyjechała. Szkoda tylko że że ja mieszkam w Bielsku - Białej, a roller disco jest w Warszawie. Trochę daleko mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bym przyjechał :) Ale niestety mieszkam we Wrocławiu :( Więc również mam daleko :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. A ja mam blisko, bo mieszkam pod Warszawą. Od mojego domu do wrotkarni jedzie się 1h 30 min :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz fajnie :) Może wygrasz konkurs ? Który już 21 sierpnia pojawi się na blogu :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jeżdżę tam często.Mam 20 min do wrotkowiska.Polecam tam właśnie zacząć przygodę z wrotkami.Super instruktorzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do wrotkarni też mam jakieś 30 minut samochodem

    OdpowiedzUsuń