Strony

środa, 16 sierpnia 2017

#Lato z Soy Luną - #3 Cover - Opracowanie - Nada Fue un Error

#Lato z Soy Luną - #3 Cover - Opracowanie - Nada Fue un Error
Zapraszam was na kolejny post z serii opracowań coverów ! Na początku chce powiedzieć, że post który miał się pojawić we wtorek wkrótce się pojawi ponieważ nie wyrobiłem się z nim, a tłumaczenie tego wywiadu jest sporo tłumaczenia! Nie przedłużając zapraszam do rozwinięcia!

Karol wykonała cover do tej piosenki 30 grudnia w 2016 roku. 28 stycznia w 2017 roku Karol Sevilla opublikowała cover w wersji z napisami ! A 10 Czerwca w 2017 roku opublikowała w wersji Karakole! Oto one:

Teledysk ( Do piosenki Nada Fue un Error ) 

Teledysk Karaoke ( Do piosenki Nada Fue un Error )

Teledysk ( Do piosenki Nada Fue un Error z napisami )

Oryginalny teledysk ( Do piosenki Nada Fue un Error )


Tekst piosenki:




Tengo una mala noticia 
no fue de casualidad 
yo quería que nos pasara... y tu, y tu 
lo dejaste pasar 
No quiero que me perdones 
y no me pidas perdón 
no me niegues que me buscaste 
nada nada de esto 
nada de esto fue un error 
nada fue un error 
nada de esto fue un error 

Los errores no se eligen 
para bien o para mal 
no fallé cuando viniste... y tu, y tu 
no quisiste fallar 

Aprendí la diferencia entre y juego y el azar 
quien te mira y quien se entrega 
nada nada de esto 
nada de esto fue un error 
nada fue un error 
nada de esto fue un error

Tekst Polski:


Mam złą wiadomość
to nie był przypadek
chciałem żeby to się nam przytrafiło... i ty i ty
pozwoliłaś by to się stało.
Nie chcę byś mi wybaczała
i nie proś mnie o wybaczenie
nie zaprzeczaj ze mnie odszukałaś
nic nic z tego
nic z tego nie było błędem
nic nie było błędem
nic z tego nie było błędem

Błędów się nie wybiera
na dobre i na złe
nie pomyliłem się gdy przyszłaś... a ty a ty
nie chciałaś się pomylić

Zrozumiałem różnicę między grą i przypadkiem
kto na ciebie patrzy i kto się oddaje
nic nic z tego
nic z tego nie było błędem
nic nie było błędem
nic z tego nie było błędem

Podoba wam się cover Karol ? Czy lepsza
wersja oryginalnej ? Ja wolę Karol teledysk :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz