Strony

wtorek, 8 sierpnia 2017

#Lato z Soy Luną - #2 Wakacyjny wywiad

#Lato z Soy Luną - #2 Wakacyjny wywiad 
Dzisiaj będzie kolejny post z serii,,Wakacyjny Wywiad,, ! Tym razem wywiad będzie tłumaczony . Wywiad został wykonany dla Niemiec . W nim udzielali Karol (Luna) i Ruggero (Matteo). Nie przedłużając zapraszam was wszystkich na wywiad!

Wywiad jest specjalnie przeprowadzony dla Niemiec ! Wywiad polega na tym, że fani Niemiec zadali pytania na kartkach, a Karol i Rugge losują pytania i muszą na nie odpowiedzieć. Wywiad został przetłumaczony z filmiku :

UWAGA! Tłumaczenie wywiadu zostało wykonane dla bloga Soy Luna 3 Polska ! ZAKAZ KOPIOWANIA !

( Karol ) - Dzisiaj zrobimy coś zabawnego i będziemy odpowiadać na wasze pytania.

Wszystkie są w tym rożku. Nie znamy ich. Ruggero widziałeś je?



( Ruggero ) - Nie widziałem.

( Karol ) - Wszystko jasne. Więc zacznijmy. Ty zaczniesz czy ja?



( Ruggero ) - Panie mają pierwszeństwo. 

Pierwsze pytanie...



(Pytanie) - Czy są takie chwile, że sława was denerwuję? Kocham was.

( Ruggero ) - Kto napisał ?

( Karol ) - Napisała to...


( Ruggero ) - ,,Dreamysevilla,,

( Ruggero ) - Nie. To nas nie denerwuje.


( Karol ) - Nie. To jest zabawa. To jest bardzo fajne.


( Ruggero ) - To jest super.


( Karol ) - To było pierwsze pytanie, teraz czas na drugie.


( Ruggero ) - Drugie pytanie od... Stella_Stern7


(Pytanie 2) - Co byście robili gdybyście nie byli aktorami / piosenkarzami lub tancerzami ?


( Ruggero ) - Byłbym kucharzem.

( Karol ) - Chciałabym być projektantką mody. 

( Ruggero ) - Następne pytanie...

(Pytanie 3) - Jaką inną postać poza Luną i Matteo chcielibyście zagrać?

( Ruggero ) - Ja Tinom a ty Cato.

( Karol ) Tak ja Cato (Śmiech)

( Ruggero ) - (Śmiech) Idealnie, świetnie

(Pytanie 4) - Na jakim grasz instrumencie?

( Ruggero ) - Gram na gitarze i pianinie. Ale lubię wszystkie instrumenty. A ty?

( Karol ) Gram na perkusji.

( Ruggero ) - Następne pytanie...

(Pytanie 5) - Karol ile masz jednorożców? Możesz mnie pozdrowić? Kocham cię.

( Karol ) Kocham cię bardzo.

( Ruggero ) - Ja mogę odpowiedzieć. 47000

( Karol ) Nie, mam...

( Ruggero ) - Cztery pełne walizki.

( Karol ) Mam około 30. Na chwilę obecną.

( Ruggero ) - Idealnie. Wielka rodzina jednorożców. Kraina jednorożców.

( Karol ) Mówi się świat jednorożców.

( Karol / Ruggero ) To jest od ,, imxjulia99 ,,

(Pytanie 6) - Jeśli zagralibyście główną rolę w filmie to w jakim ? Komedia/Musical/Thriller

( Karol ) W komedii muzycznej.

( Ruggero ) - W Thrillerze . Czytaj...

(Pytanie 7) - Cieszycie się z trasy koncertowej w Niemczech ? w 2018 ?

( Ruggero ) - Taaaaak

( Karol ) Oczywiście, bardzo się cieszymy. Jesteśmy zadowoleni. Nie możemy się doczekać, żeby tu przyjechać i zaśpiewać z wami. To już niedługo.

( Ruggero ) - Bardzo krótko. Styczeń, Luty, Marzec lub kwiecień.  Chcę być uczciwy, bo nie jestem pewny.

Mam na dzieję, że tym razem wam się spodoba wywiad ! Jest to nie pełny wywiad przetłumaczony, ponieważ dużo tego jest , ale dalszy ciąg zobaczycie w kolejnym poście z tej serii :)





2 komentarze:

  1. Bardzo fajny wywiad. Fajnie napisałeś z tymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Dalszy ciąg wywiadu już w ten Poniedziałek .

      Pozdrawiam

      Usuń