Strony

sobota, 5 sierpnia 2017

#Lato z Soy Luną - #4 Nowinki z Soy Luna 3 - Nowe style bohaterów!

#Lato z Soy Luną - #4 Nowinki z Soy Luna 3 - Nowe style bohaterów!
Seria z każdą częścią odnosi coraz większy sukces ! Dlatego zrobiłem wam już czwartą cześć ! Seria jest na podstawie spoilerów dotyczących nagrań do trzeciego sezonu które rozpoczęły się w lipcu. Z tej serii możemy wywnioskować nie tyko informacje ,ale też wielkie zmiany które pojawią się w trzecim sezonie. Jeśli chcesz dowiedzieć co teraz możemy wywnioskować to zapraszam wszystkich do rozwinięcia :)



Wielkie zmiany w wyglądzie ! [Cześć 4]

Nowy styl ubierania się dla Ambar !

Po ubiorze możemy zobaczyć ,że Ambar będzie bardziej dojrzała , ale czy tylko to? Nie moim zdanie po wyglądzie Ambar będzie bardziej zła ?! To są przypuszczenia ! Co sądzicie o stylu ? Napiszcie w komentarzu :)

Czy Luna już nie będzie tak kolorowa ?!

Po obrazkach można zauważyć że Karol (Luna) mówi coś do kamery w rezydencji Sharon , ale jako Luna czy Karol ?! Nie wiemy czy to jest nagrywane do serialu jako Luna , ale możliwe że Luna już nie będzie taka kolorowa jak w 1 czy 2 sezonie ?! Jak myślicie Luna już nie będzie taka kolorowa jak była ?  Dajcie znać pisząc komentarz :)



Również znaleźliśmy zdjęcia podczas nagrywania kolorową Lunę ! Jednak już bardziej wygląda dojrzale :( Zobaczymy z kolejnych dni nagrywań jak będzie wyglądać Luna !


Jednak serialowy Gaston wystąpi w trzecim sezonie ?

Nie dawno zostało opublikowane zdjęcie z za kulisy 3 sezonu . Na zdjęciu widzimy GASTONA i NINĘ ! Pewnie każdy zadaję sobie pytanie co robi na nim serialowy Gaston skoro miał nie wystąpić ?!  Możliwe że wystąpi w paru odcinkach ,ponieważ Rugge (Matteo) powiedział że będzie tęsknił za serialowym Gastonem . Przekonamy się wkrótce!

Juliana wróci w trzecim sezonie ?!

Dzisiaj przeglądając Twittera napotkałem się na wpis że Juliana wystąpi w 3 sezonie ! Cieszycie się z takiej wiadomości ? Ja nie wolę Tamarę ,ale trudno zrezygnowała z grania w 2 sezonie Soy Luny!

Nowe Wrotki Luny ?!

Nie dawno ukazało się zdjęcie , ale to nie zwykłe ! Ponieważ na nim możemy zauważyć nowe wrotki które ma na sobie. Podobają wam się czy wolicie poprzednie ? Ja chyba wolę tamte ,ale te wrotki też nie są złe aż tak ! :)

To na razie wszystko :) Kolejna część w sierpniu . Podobało wam się ? Co sądzicie o tym wszystkim ? Dajcie znać w komentarzu!

8 komentarzy:

  1. To zdjęcie gastona i niny pochodzi z pierwszego sezonu, bo widziałam go już jakieś pół roku temu. I słyszałam że wystąpi w kilku pierwszych odcinkach 3 sezonu. Bardzo fajny post. Czekam na kolejną część

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak napisałem prędzej trochę nie miło :) ale pisałem na szybko. Chodziło mi, że znalazłem na Twitterze zdjęcie z podpisem #SoyLuna3 i myślałem, że to zdjęcie jest właśnie z 3 sezonu :) okazało się, że jednak nie jest jak mówisz, że widziałaś :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Tak :) Już powinna pojawić się w w przyszłym tygodniu cześć 5 :) od 14-20 Sierpnia.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń