Strony

sobota, 26 sierpnia 2017

[Opracowanie] Mano a mano - Ręka w rękę

[Opracowanie] Mano a mano - Ręka w rękę
Dzisiaj bedzię specjalne opracowanie piosenki z drugiego sezonu ! O tej piosence miesiąc temu nikt nie wiedział, że pojawi się w ogóle ta piosenka! Piosenka ,,Mano a Mano,, nie znalazła się na płycie ,,La Vida es un Sueño,, dlatego nikt o niej nie wiedział ! Piosenka jest śpiewana przez Jazmin. Piosenkę mogliśmy zobaczyć na Openie Music ! Jeśli chcesz dowiedzieć jak brzmi piosenka po Polsku zapraszam do rozwinięcia!


Tekst piosenki:


Ser quién soy
Quiero un tregua
Mi cabeza no da más

Quiero sentir, vivir
Sin competencia
¿Está en mí siempre ganar?

Saber que aquí y allá
No habrá respuesta
Más me duele el confesar

Quiero sentir, vivir
Sin competencia
¿Es que sólo sé ganar?

Tengo un escudo
Aquí en el corazón
Hoy verás
Bien lo que soy
Soy lo que soy

Mano a mano
¿Quién es el villano?
Soy la que te enseña más

Mano a mano
No sé cómo acomodarme
Mi vida ya es un desastre

Mano a mano
¿Quién es el villano?
Verás lo que yo puedo hacer

Mano a mano
Buena o mala
Siempre señalada

Mano a mano
Estamos hoy

Ser quién soy
Quiero un tregua
Mi cabeza no da más

Quiero sentir, vivir
Sin competencia
No está en mí siempre ganar

Saber que aquí y allá
No habrá respuesta
Más me duele el confesar

Quiero sentir, vivir
Sin competencia
¿Es que sólo sé ganar?

Tengo un escudo
Aquí en el corazón
Hoy verás
Bien lo que soy
Soy lo que soy

Mano a mano
No sé cómo acomodarme
Mi vida ya es un desatare

Mano a mano
¿Quién es el villano?
Verás lo que yo puedo hacer

Mano a mano
Buena o mala
Siempre señalada
Mano a mano
Estamos ho


Tekst Polski:


Być kim jestem
Chcę przerwy
Moja głowa nie pozwala na więcej

Chcę czuć, żyć
Bez rywalizacji
Czy ja zawsze muszę wygrywać?

Wiedzieć, że tu i tam
Nie ma odpowiedzi
Przyznanie się bardziej mnie boli

Chcę czuć, żyć
Bez rywalizacji
Czy liczy się tylko wygrana?

Mam tarczę
Tutaj w sercu
Dzisiaj zobaczysz
Dobrze kim jestem
Jestem kim jestem

Ręka w ręke
Kto jest wrogiem?
To ja nauczyłam się najwięcej

Ręka w ręke
Nie wiem jak się dopasować
Moje życie już jest katasrofą

Ręka w ręke
Kto jest wrogiem?
Zobaczysz na co mnie stać

Ręka w rękę
Dobra czy zła
Zawsze ważna

Ręka w ręke
Jesteśmy dzisiaj

Być kim jestem
Chcę przerwy
Moja głowa nie pozwala na więcej

Chcę czuć, żyć
Bez rywalizacji
Czy ja zawsze muszę wygrywać?

Wiedzieć, że tu i tam
Nie ma odpowiedzi 
Przyznanie się bardziej mnie boli

Chcę czuć, żyć
Bez rywalizacji
Czy liczy się tylko wygrana?

Mam tarczę
Tutaj w sercu
Dzisiaj zobaczysz
Dobrze kim jestem 
Jestem kim jestem

Ręka w ręke
Nie wiem jak się dopasować
Moje życie już jest katastrofą

Ręka w ręke
Kto jest wrogiem?
Zobaczysz na co mnie stać

Ręka w ręke
Dobra czy zła
Zawsze ważna
Ręka w ręke
Jesteśmy dzisiaj


Podoba wam się piosenka Jazmin ? Wolicie tą piosenkę Jazmin czy ,,Fush Te Vas,, ? Dajcie znać w komentarzu .

1 komentarz:

  1. Ja chyba wolę tą piosenkę. Jest naprawdę ładna.
    Pozdrawiam
    Gabka

    OdpowiedzUsuń