Strony

wtorek, 1 sierpnia 2017

#Lato z Soy Luną - #1 Wakacyjny wywiad

#Lato z Soy Luną - #1 Wakacyjny wywiad 
Od dzisiaj wracamy z serią #LatozSoyLuną ! Dzisiaj będzie nowa seria ,,Wakacyjny Wywiad ,, . W tej serii znajdziecie zawsze jakiś wywiad z aktorami Soy Luny. Na razie wywiady będą specjalnie dla Polski zrobione ! Potem będą tłumaczone specjalnie dla potrzeby bloga ! Nie przedłużając zapraszam do rozwinięcia !
Wywiad jest specjalnie przeprowadzony dla Polski ! Przez stronę ,,Nasze Miasto,, ! Wywiad jest przeprowadzony przez Ruggero ( Serialowy Matteo ) ! Wywiad jest z roku: 2016

Masz bardzo trudne zadanie. Fani Violetty jeszcze nie zapomnieli o postaci, którą grałeś w serialu a teraz masz kolejną rolę w produkcji Disneya. Co o tym myślisz?

Dobrze mówisz. To trudne zadanie. Fani nie zapomnieli o serialu Violetta, bo były to cztery lata pełne wielkich emocji. Jednak, jeśli mam być szczery, Soy Luna to kompletnie inna historia i mam nadzieję , że fani także ją pokochają.

Gdybyś mógł opisać Soy Lunę w dwóch słowach, co by to było? 

Mnóstwo wrotek i emocji.

Czy doświadczenie zebrane z Violetty przydało ci się na planie? Lubiłeś grę z Tini? 

Moje doświadczenie z Violetty było ogromnie przydatne, gdyż bardzo mnie rozwinęło. Mnóstwo podróżowałem. Nauczyłem się wielu rzeczy, a szczególnie - tańca. Teraz potrafię się ruszać p wiele lepiej! Przed Violettą nie za dobrze mi wychodziło. Ta umiejętność bardzo przydała mi się w nauce jazdy na wrotkach. No i oczywiście - kochałem pracę z Tini. To było najlepsze! Ona jest ogromną profesjonalistką. Rozmawiałem z nią ostatnio, kiedy była w Los Angeles i nagrywała swoją płytę. Mam nadzieję, że uda mi się z nią spotkać a jej projekt wyjdzie dobrze. Może moglibyśmy stworzyć duet...

Co było dla ciebie najtrudniejsze na planie Soy Luna? 

Najtrudniejsze było wcielenie się w zupełnie inną rolę, a nie miałem zbyt dużo czasu na przygotowanie się do tej zmiany. Brak czasu - to było najtrudniejsze. Mimo wszystko, od pierwszego tygodnia na planie , aż do ostatniego miesiąca to był dla mnie niezbędny okres do ,,rośnięcia,, i rozwijania się wraz z rolą Matteo.

Najśmieszniejsza scena, którą zapamiętałeś z planu. 

W Cancunie. To była jedna z pierwszych scen, w której ratuję Lunę z basenu. Nigdy nie byłem na basenie. Mieszkam w Pescarze, w mieście które jest nad morzem. Więc nie miałem za bardzo możliwości nurkowania na basenie i nigdy nie otwierałem oczu pod wodą. Poza tym noszę szkła kontaktowe! Tak więc nie mogę nic zobaczyć pod wodą. Dlatego to była jedna z najśmieszniejszych scecn dla mnie, ale wydaję mi się, że koniec końców wyszła bardzo dobrze.

Masz mnóstwo fanów w social mediach. Jak sobie z tym radzisz?

 Generalnie - jestem bardzo szczęśliwy! To wielka odpowiedzialność, ale staram się dawać moim fanom dużo rad i mam nadzieje, że liczą się z tym.

Masz jakąś wiadomość do polskich fanów? 

Hej moi fani w Polsce! Mam nadzieję, że zobaczymy się wkrótce, bo kilka razy byłem w Polsce i Kocham to !

Mam na dzieję że pierwszy post z tej serii spodoba wam się :)



8 komentarzy:

  1. Ta seria jest nudna. Większość tych serii jest na innym blogu. Może wymyślisz coś swojego i bardziej oryginalnego, a nie tylko pytasz się czytelników. To ty prowadzisz bloga i ty, musisz być oryginalny. Słabo, daleko nie znajdziesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy blog Soy Luny będzie podobny :) W końcu są to blogi o Soy Lunie ! Każdy blog będzie miał podobną tematykę postów i nie tylko . W końcu są to blogu o Soy Lunie , a nie o innym serialu :) Myślałem że jak was się spytam to bardziej wam się spodoba blog :) Po to was pytam. Jeśli chodzi o serię od kolejnych będę tłumaczył wywiady nie Polskie :) To może wtedy polubisz :) Również jeśli kolejna cześć wywiadu nie będzie podobać się to po prostu nie wchodź posta z tej serii :) Nie zmuszam ciebie . Te serię zrobiłem po to , że na blogu w ogóle nie ma wywiadów ! Ostatni wywiad był 12 kwietnia więc to spory czas :) Dlatego ta seria powstała

      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń
  2. Mi się wydaje że seria jest spoko. Tylko ten wywiad jest już dosyć znany. Można go zobaczyć wszędzie. Ale myślę, że jak sam będziesz tłumaczył wywiady i będą to wywiady nie robione w polsce i mniej znane będzie spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł :) Dziękuję ci , że ci się chociaż odpowiada seria ! Postaram się od kolejnych części serii ,,Wakacyjny wywiad,, tłumaczyć nie polskie wywiady :)

      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń
  3. A mi się ta seria podoba :>>> Chociaż ten wywiad już czytałam kilka razy xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się , że ci się też podoba :)

      Pozdrawiam Soy Luna 3 PL

      Usuń
  4. ruggero był w Polsce !!!! szok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był w Polsce podczas trasy koncertowej Violetty LIVE w Łodzi :) a czy więcej był tego nie wiem :)

      Pozdrawiam

      Usuń