Strony

środa, 9 sierpnia 2017

#Lato z Soy Luną - #2 Cover - Opracowanie - Equivocada

#Lato z Soy Luną - #2 Cover - Opracowanie - Equivocada
Zapraszam was na kolejny post z serii opracowań coverów ! Dzisiaj będzie kolejny cover Karol. Piosenka ,,Equivocada,, oryginalna jest nieco wolniejsza i spokojniejsza . Jednak w wersji Karol Cover jest rytmiczny i o wiele szybszy ,i fajniejszy. Nie przedłużając zapraszam do rozwinięcia,
Karol wykonała cover do tej piosenki 21 lipca w 2016 roku. 25 sierpnia Karol Sevilla opublikowała cover w wersji z napisami ! A 25 Czerwca w 2017 roku opublikowała w wersji Karakole! Oto one:


Teledysk ( Do piosenki Equivocada ) 

Teledysk Karaoke ( Do piosenki Equivocada )

Teledysk ( Do piosenki Equivocada z napisami )

Oryginalny teledysk ( Do piosenki Equivocada )


Tekst piosenki:



Se que me enamore

Yo cai perdida sin conocer

Que al salir el sol

Se te va el amor
Duele reconocer
Duele equivocarse y duele saber
Que sin ti es mejor
Aunque al principio no
Me perdi, apenas te vi
Siempre me hiciste, como quisiste

Porque siempre estuve equivocada
Y no lo quise ver
Porque yo por ti la vida daba
Porque todo lo que empieza acaba
Porque nunca tuve mas razones
Para estar sin el
Porque cuesta tomar decisiones
Porque se que va a doler
Y hoy pude entender, que a esta mujer
Siempre la hiciste, inmensamente triste

Hoy que no puedo mas
Sigo decidida a dejarte atras
Por tu desamor, lastimada estoy
Me perdi, apenas te vi
Siempre me hiciste, como quisiste

Porque siempre estuve equivocada
Y no lo quise ver
Porque yo por ti la vida daba
Porque todo lo que empieza acaba
Porque nunca tuve mas razones
Para estar sin el
Porque cuesta tomar decisiones
Porque se que va a doler

Si asi me sentia, no se porque seguia
Apostandole, mi vida a el

Porque siempre estuve equivocada
Y no lo quise ver
Porque yo por ti la vida daba
Porque todo lo que empieza acaba
Porque nunca tuve mas razones
Para estar sin el
Porque cuesta tomar decisiones
Porque se que va a doler
Y hoy pude entender
Que a esta mujer
Siempre la hiciste, inmensamente triste


Tekst Polski:


Wiem, że jestem zakochana
Upadłam zagubiona nie wiedząc
Że słońce wschodzi
Wiem, że będzie to miłość
Boli rozpoznawanie
Boli zło i boli wiedza
Że bez Ciebie jest lepiej
Chociaż najpierw
Tęskniłam, właśnie Cię widziałam
Zawsze robiłam jak chciałam

Bo zawsze było źle
I nie chcę zobaczyć
Bo byłam dla Ciebie życiem
Bo wszystko zacznie się tuż tuż
Ponieważ nigdy nie miałam więcej powodów
Aby pozostać bez
Bo to kosztuje do podejmowania decyzji
Bo wiem, że będzie bolało
A dzisiaj zrozumiałam, że ta kobieta
Zawsze robiła, ogromnie smutne

Dziś nie mogę nic więcej
Jestem zdeterminowana aby zostawić
Dla Ciebie złamane serce, jestem ranna
Tęskniłam, właśnie Cię widziałam
Zawsze robiłam jak chciałam

Bo zawsze było źle
I nie chcę zobaczyć
Bo byłam dla Ciebie życiem
Bo wszystko zacznie się tuż tuż
Ponieważ nigdy nie miałam więcej powodów
Aby pozostać bez
Bo to kosztuje do podejmowania decyzji
Bo wiem, że będzie bolało

Gdybym tak się czuła, nie wiem dlaczego śledziłam
Zakłady, mojego życia

Bo zawsze było źle
I nie chcę zobaczyć
Bo byłam dla Ciebie życiem
Bo wszystko zacznie się tuż tuż
Ponieważ nigdy nie miałam więcej powodów
Aby pozostać bez
Bo to kosztuje do podejmowania decyzji
Bo wiem, że będzie bolało
A dzisiaj zrozumiałam, że ta kobieta
Zawsze robiła, ogromnie smutne

Karol Sevilla tym teledyskiem podbiła oryginalnego ! Oryginalny ma  425 897 Polubień a Karol ma 453 640 ! Podoba wam się cover Karol ? Czy lepsza
wersja oryginalnej ? Ja wolę Karol teledysk :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz