Strony

poniedziałek, 12 lutego 2018

#2 Cytaty z serialu Soy Luna

#2 Cytaty z serialu Soy Luna 
Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejne cytaty z serialu Soy Luna. Kilka cytatów Fellcity For Now i nie tylko znajdziecie w dalszej części posta, więc zapraszam do rozwinięcia!!

W pierwszym poście z tej serii wspomniałam Wam o cytatach Fellcity For Now, znalazłam jeszcze trzy cytaty Niny. Oto one:

♥"Nie ważne czy się malujesz. Słowa nie potrzebują makijażu. Opisują to, co myślę i czuję, niczego   nie ukrywając."

♥"Jak dwie dłonie, które się nie stykają, choć są bardzo blisko. Jeśli jesteś w innej tonacji, to może nadszedł moment, żeby zmienić piosenkę."


"Odnajduje się w twoich rysunkach, ty widzisz mnie w moich słowach. Po co mówić na głos co czujemy, skoro to co nas łączy mówi samo za siebie?"



Cytaty z piosenek: 

♥ "Rzuć wątpliwości precz, nic nie jest zakazane" - Alas

♥ "Już nie ma drogi wstecz, więc trzeba ryzykować - Alas

♥ "Jestem tym, co czuję. Śnię o tobie i się gubię" - Siento

♥ ''Z wiatrem śnią się twarze." - Sobre ruedas

♥ ''Szukając w sobie znalazłam Ciebie. Chcę poczuć to, co istnieje tam dalej" - Sobre ruedas

♥ "Jakaś piosenka zawsze jest z tobą, żeby otworzyć nowe drogi." - Valiente

♥ "Dobrze wiem, że to jest właśnie ten moment by być szczęśliwym bez względu na miejsce i czas"- Valiente

♥ "Dobrze znam odwagę, która jest w tobie i wiem, że ciągle starasz się móc to osiągnąć, a możesz
 osiągnąć wszystko, czego tylko chcesz" - Valiente

♥ "Dorośniesz, przebudzisz się, poczujesz i znajdziesz. Jesteś tak odważna, że to osiągniesz." - Valiente
"Chcę być szalony jeśli nie mogę być razem z tobą" - I'd be crazy

Który cytat spodobał Wam się najbardziej ? Piszcie w komentarzach :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz