Strony

poniedziałek, 26 lutego 2018

#4 - Cytaty z serialu Soy Luna

#4 - Cytaty z serialu Soy Luna 
Cześć !! Dzisiaj przygotowałam dla Was już czwarty post z serii "Cytaty z serialu Soy Luna". Cytaty z takich piosenek jak Eres, Vuelo czy Que mas da, znajdziecie w rozwinięciu tego posta. Zapraszam...♥

♥ "Jesteś morzem po którym żeglują emocje." - Eres

♥ "Jesteś najpiękniejszym zdaniem jakie usłyszałem." - Eres

♥ "Jesteś przewodnikiem moich wszystkich emocji." - Eres

♥ "Szukam, myślę i czuję nic nie będzie w stanie nas powstrzymać." - Vuelo

♥ "Nie wiem jak to się stało, to musiało się w końcu zdarzyć, teraz wiem co to znaczy marzyć." - Tengo un corazon

♥ "Mam serce które bije tylko dla Ciebie." - Tengo u corazon

♥ "To fakt że ledwo co Cię wysłuchałam a moja dusza zaczęła świecić i błyszczeć." - Tengo un corazon

♥ "Mogę powiedzieć, mogę usłyszeć, wiem że jesteś ze mną i że nie jestem sama." - Sin fronteras

♥ "Cokolwiek się zdarzy, mamy naszą przyjaźń i choć czasami Cię nie rozumiem dajesz  mi szczęście." - Camino

♥ "Kiedy na Ciebie patrzę, nie muszę nic mówić..." - Que mas da

♥ "Nic nie jest w stanie zmienić mojego szczęścia." - Nada ni nadie



Podobają Wam się cytaty ? Już niedługo nowy post z DIY ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz