Strony

wtorek, 6 lutego 2018

#4 DIY - Organizer w stylu serialu

#4 DIY - Organizer w stylu serialu
Cześć !! Dzisiaj mam dla Was kolejny post z serii DIY. Tym razem przygotowałam organizer w stylu serialu. Ja lubię mieć porządek w pokoju a tym bardziej na biurku w moim miejscu pracy bo to właśnie tam powstają wszystkie DIY które wykonałam. Jeżeli jesteście ciekawi jak zrobić taki organizer to zapraszam do rozwinięcia posta!!


Potrzebne materiały:
♥ Pudełko (Ja akurat użyłam pudełka po herbacie)
♥ Naklejki / wycinki z gazet
♥ Ozdobne taśmy
♥ Farby
♥ Pędzel
♥ Nożyczki


 Jeżeli używacie do tego DIY pudełka po herbacie, to najpierw zabieramy się za wycięcie nie potrzebnych elementów takich jak góra pudełka a następnie malujemy całe pudełeczko farbą. Ja wybrałam kolor zielony i niebieski.


Na zdjęciu może to nie być aż tak dobrze widoczne ale ja zamiast rozsmarowywać farbę bo całym pudełku robiłam takie jakby ''kropki'' w dwóch odcieniach niebieskiego, dzięki czemu (moim zdaniem) zyskało to też ładną fakturę. Na pierwszy rzut oka kolory mogą się od siebie nie różnić ale trzeba tylko uważniej się przyjrzeć. Po wyschnięciu farby naklejamy naklejki czy zdjęcia co tam wybraliście :)

I DIY gotowe !!!


Możecie napisać w komentarzu który organizer który ja wykonałam podoba Wam się bardziej. Niebieską wersję zaprojektowałam ja a zieloną moja siostra bo jak sama powiedziała ''Nie chcę mieć żadnej Luny" :D           

         Podobało Wam się DIY ? Piszcie w komentarzach.


















6 komentarzy: