Strony

piątek, 9 lutego 2018

[Opracowanie / Soy Luna 3 / Nieoficjalne] Power Of Music - Moc Muzyki

[Opracowanie / Soy Luna 3 / Nieoficjalne] Power Of Music  - Moc Muzyki
Hejka!Hejka!
Dziś zapraszam  was na już 2 opracowanie piosenek z 3 sezonu.Jako następną piosenką  zajmiemy, się  Power Of Music co po polsku znaczy Siła muzyki .Dlatego jeśli jesteście, ciekawi jak brzmi.To Zapraszam!Więcej w rozwinięciu :)






Tekst Piosenki 

Aunque el mundo gire al revés 
Y mis piernas sean de papel
Siento que todo puede cambiar
Hoy es hoy

Escuchar la voz del corazon
Ignorar el odio y el rencor 
Y vivir la vida con amore 
Es mi eleccion 

They offer a culture 
Send all be a stronger 
Nada me podra parar 
Ouh nooh 

They and voice the closer 
My dreams around the corner 
Miro y no hay vuelta atras

I can feel the 
Power of music 

It's the view is taking my song, uhh 
Mis pies me llevan al ritmo, uuhh 
Al ritmo de esta cancion 

I can feel the 
Power of music 

It's the view is taking my song, uhh 
Mis pies me llevan al ritmo, uuhh 
Al ritmo de esta cancion 

They and voice the closer 
My dreams around the corner 
Miro y no hay vuelta atras 

I can feel the 
Power of music 

It's the view is taking my song, uhh 
Mis pies me llevan al ritmo, uuhh 
Al ritmo de esta cancion 

I can feel the 
Power of music 

It's the view is taking my song, uhh 
Mis pies me llevan al ritmo, uuhh 
Al ritmo de esta cancion

Tłumaczenie 



Choć świat obraca się do góry nogami 
A moje nogi stają się papierem. 
Czuję, że wszystko może się zmienić 
Dziś to dziś.

Posłuchaj głosu serca 
Zignoruj nienawiść i niechęć. 
Żyć miłością
To mój wybór. 

Oferuje ono kulturę. 
Wysyłaj wszystko, by być silniejsza. 
Nic mnie nie powstrzyma 
Ouh nooh 

Oni są bliższym głosem. 
Moje sny znajdują się za rogiem.
Patrzę, nie ma odwrotu. 

Mogę poczuć 
Siłę muzyki.

Ten widok biorę za moją piosenkę. uhh
Moje stopy zabierają mnie do rytmu, uhh
Do rytmu tej piosenki. 

Mogę poczuć
Siłę muzyki

Ten widok biorę za moją piosenkę, uhh
Moje stopy zabierają mnie do rytmu, uuhh
Do rytmu tej piosenki. 

Oni są bliższym głosem. 
Moje sny znajdują się za rogiem. 
Patrzę, nie ma odwrotu. 

Mogę poczuć 
Siłę muzyki

Ten widok biorę za moją piosenkę, uhh
Moje stopy zabierają mnie do rytmu, uuhh
Do rytmu tej piosenki. 

Mogę poczuć
Siłę muzyki

Ten widok biorę za moją piosenkę, uhh
Moje stopy zabierają mnie do rytmu, uuhh
Do rytmu tej piosenki




Jak wam się podoba piosenka?

Jakie kolejne opracowanie mam zrobić?








8 komentarzy:

  1. Uwielbiam piosenkę ,,Power of music"
    Po za tym mam newsa najprawdopodobniej finał 2 sezonu już 13 kwietnia! Rany ale się cieszę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy
      Tak samo już odliczam dni i sekundy do finału.Ale wiesz na co najbardziej czekam na 3 sezon już nie mogę się doczekać!!!

      Usuń
    2. Tylko kiedy on będzie, załamie się jak dopiero po wakacjach ;(

      Usuń
    3. Trzeci Sezon będzie w maju, planowane na 21 :)

      Usuń
  2. Wiem, ale ja staram się nie oglądać spoilerów i odcinków po hiszpańsku, tylko po polsku, a te pewnie będą po wakacjach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeci Sezon będzie październiku w Polsce .

      Usuń
    2. A to pewne?
      W końcu z drugim sezonem data zmieniała się milion razy...

      Usuń
  3. O dziękuję za info ;*
    Chociaż jest złe, bo będzie więcej czekania :(

    OdpowiedzUsuń