Strony

niedziela, 4 lutego 2018

#3 DIY - Zakładka do książki

#3 DIY - Zakładka do książki 
Hej !! W dzisiejszym DIY przygotowałam dla Was zakładki do książki. Są tutaj jakieś osoby które lubią czytać ? Ja nie przepadam za czytaniem ale na pewno przydadzą mi się do nauki. Więc jeżeli jesteście ciekawi jak wykonać takie zakładki do zapraszam do rozwinięcia tego posta!!
Tak proste DIY na pewno umili Wam czas przy czytaniu lub nauce.
Miałam ten post napisać dla Was już wcześniej ale niestety choroba pokrzyżowała mi plany a szkoda bo rozpoczynam teraz już drugi tydzień ferii i byłoby więcej postów tego typu ale cóż, bywa...
No dobra to już bez zbędnego przedłużania zaczynamy!!!

Potrzebne materiały do wykonania DIY:
♥ Spinacze do papieru.
♥ Klej.
♥ Nożyczki.
♥ Ozdobne taśmy, naklejki, wycinki z gazet lub zdjęcia.




Dobra no to zabieramy się za wycinanie. A po wycięciu przyklejamy to do naszego spinacza, jeżeli macie te większe to dla Was lepiej ja mam mniejsze więc nie ma co szaleć z przyklejaniem.


Zrobiłam trzy rodzaje zakładek. Pierwsze z ozdobnych taśm. Drugie z wyciętych elementów a trzecie z naklejką.


A niżej wklejam Wam zdjęcie gotowych zakładek.



Podobało Wam się DIY ? Piszcie w komentarzach ♥ 

12 komentarzy:

  1. DIY bardzo fajne i dobry pomysl:)
    Tylko na blogu Soy luna 2 Polska pojawil się wcześniej taki post.
    Wiem ze to ta sama redaktorka Ale jak ktoś np.tak jak ja czyta również tamtego bloga...Nie chcialanym się czepiac Ale taka prawda.
    (Ja lubię bloga Soy Luna 2 Polska Ale wasz blog jest super hiper najlepszy:))
    Pozdrawiam cieplutko SoyMary22

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem 😉 Miałam ten post napisać i wstawić już wcześniej ale choroba mi na to nie pozwoliła miałam gorączkę ponad 38 stopni a kiedy chciałam wstać to kręciło mi się w głowie. Ale jeżeli zostanę na tym blogu (Bo narazie jest na okresie próbnym) to posty DIY będą się pojawiać w tym samym czasie.

      Usuń
    2. Oczywiście wszystko rozumiem choroba nie wybiera jak to mówią.
      Fajnie jakbyś została na blogu.
      Tak przy okazji czy ktoś jeszcze jest na okresie próbnym?

      Usuń
    3. Na okresie próbnym jest jeszcze
      ,,Hejka! Jestem Basia,, i ,,Nalu,, :)

      Usuń
    4. Dziękuję ❤ To bardzo miłe, cieszę się że są osoby które doceniają to co robię ✨✨

      Usuń
    5. Soy Luna 3 PL wasz blog jest świetny i dzięki za odpowiedź.
      Majaaaq
      Nie ma za co ja doceniam to co robisz i myślę że większość czytelników bloga tez:)



      Szkoda że wszyscy nie mogą zostać kibicuje wszystkim, powodzenia!

      Usuń
  2. O dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie co bedzibędzie jak skończy sie soy luna i tak samo jak skończy się ten blog a mam nadzieję ze do tego nie dojdzie.

      Usuń
    2. Blog na pewno się nie skończy jeszcze jak nadejdzie koniec serialu :) Leć szykują po mało mały projekt do bloga , leć pod koniec roku zdradzimy więcej :)

      Usuń
    3. Uff...
      Przepraszam, nie chce się narzucać ani nic w tym stylu ale pod koniec roku szkolnego czy pod koniec 2018 roku?●●

      {___}
      Pozdrawiam SoyMary22

      Usuń