Strony

niedziela, 4 lutego 2018

SoyLuna-Tag

SoyLuna-Tag
Hejka!Hejka!
Dzisiaj zapraszam was na  pierwszy tag o SoyLunie  na tym blogu. Dlatego jeśli jesteście ciekawi jak zaczęła się moja przygoda z SoyLuną. To Zapraszam!Więcej w rozwinięciu :)


Pytanie 1.Jak trafiłaś na serial SoyLuna?

 Myślę ,że tak jak wszystkie vlovers po prostu gdy oglądałam Violettę nagle pojawiła się reklama informująca ,że po Violetcie będzie jakiś inny serial.Dość długo zastanawiała się co to będzie za serial i czy będzie kopię Violetty czy nie.Jednak okazało się ,że serial jest świetny i bardzo mi się spodobał.

Pytanie 2.Co ci się najbardziej podoba w serialu SoyLuna?


Myślę ,że ten motyw wrotek ponieważ głównie to w serialach króluję muzyka.A tutaj jednak mam do czynienia z czyś innym i to jest super.

Pytanie 3.Kto jest twoim ulubionym bohaterem?

Zdecydowanie moją ulubioną bohaterką jest właśnie Ambar Smith.Uwielbiam tą dziewczynę za to ,że pod maską super nowej kryję się nieśmiała i przestraszona dziewczyna.Która boi się pokazać swoich prawdziwych uczuć.

Pytanie 4.Którego bohaterka z serialu najmniej lubisz?

Hymn myślę ,że będzie to Daniela.Ponieważ bardzo nie lubię osób które ciągle kłamią i zrobią wszystko aby ci uprzykrzyć ci życie.
Pytanie 5.Kto jest twoim ulubionym aktorem?

Karol Sevilla oraz Valentina Zenere

Pytanie 6.Od kiedy oglądasz serial SoyLuna?

Od 2 sezonu

Pytanie 7.Czy według ciebie SoyLuna jest kopią Violetty?

Nie absolutnie nie Violetta jest czyś znacznie innym niż SoyLuna.W Violettcie większą uwagę skupiało się na muzyce,śpiewaniu bądź tańczeniu.W SoyLunie pierwsze skrzypce odgrywają wrotki.

Pytanie 8.Jaka jest twoja ulubiona para z SoyLuny?

Moją ulubioną parą zdecydowanie jest Simbar.Dlaczego?Ponieważ jest to para która pokazuję nam ,że trzeba być sobą.Nie trzeba udawać kogoś tylko dla tego by ukochana osoba cię zauważyła trzeba kierować się sercem.

Pytanie 9.Jakie jest twoje ulubione serialowe miejsce?(Jam&Roller,posiadłość Bensonów 
,szkoła....)


Moim ulubionym serialowym miejscem jest pokój Amabr. Zapytacie się dlaczego? Otóż to właśnie w tym pokoju możemy zobaczyć słynne sceny z lustrem.Gdzie panienka Ambar wymyśla swoje plany,gdzie chociaż przez chwilę jest sobą i nikogo nie udaję.Gdzie pokazuję nam kim jest.

Pytanie 10.Kogo wolisz jako chłopaka dla Luny:Matteo czy Simona?


Zdecydowanie Matteo. Simona też lubię ,ale wolę jak są tylko przyjaciółmi.




I jak co o tym myślicie? Koniecznie czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach.
A teraz to by było na tyle mam nadzieję ,że post się spodobał i do zobaczenia.













4 komentarze:

  1. Super;)
    Ale co do pytania 6, oglądnełaś sezon 1?
    Pozdrawiam SoyMary22

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SoyMary22
      Nie ja serialem dopiero zaczęłam się interesować kiedy nadchodził 2 sezon

      Usuń
    2. Już rozumiem dzięki za odpowiedź:)

      Usuń
  2. Polecam Ci obejrzeć 1 sezon, bo jest on po prostu świetny ;)

    OdpowiedzUsuń