Strony

poniedziałek, 19 lutego 2018

#3 Cytaty z serialu Soy Luna


#3 Cytaty z serialu Soy Luna 
Hej !! Dzisiaj mam dla Was już trzeci post z serii ''Cytaty z serialu Soy Luna''.  Cytaty z piosenek A rodar mi Vida, Mirame a mi i nie tylko, więc zapraszam to rozwinięcia posta !!


♥ "Wszystko zaczyna się zawsze jeszcze raz" - A rodar mi Vida

♥ "Nie istnieje warunek nie do spełnienia" - Mirame a mi

♥ "To jest moje życie, nie myślę o zmianach" - Mirame a mi

♥ "Mam tysiąc lat, żeby ryzykownie i bez limitu iść do przodu" - Mirame a mi

♥ "W efekcie końcowym, zawsze korzystam z objazdu" - Profogos

♥ "To jest ten pierwszy krok, tutaj wszystko może się zdarzyć" - Un destino

♥ "Już nic nie może nas zatrzymać" - Un destino

♥ "Nieważne co nadchodzi, droga jest jasna a ja nie jestem sam" - Un destino

♥ "Horyzont, który już się nie ukrywa, cały świat jest do odkrycia" - Un destino

♥ "Nie wiem co się dzieje, kiedy jestem z tobą" - Corazon

♥ "Hipnotyzuje mnie twój uśmiech, rozbrajają mnie twoje oczy" - Corazon

♥" Jesteśmy tak niezwyciężoną miłością" - Invisibles


                               


         Podobały Wam się cytaty ? Piszcie w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz