Strony

piątek, 9 lutego 2018

#1 Cytaty z serialu Soy Luna

#1 Cytaty z serialu Soy Luna
Hej!! Tym razem nie będzie to DIY. Tak jak widzicie już po tytule będą to cytaty z serialu Soy Luna. Trochę sobie powspominamy i wrócimy na chwilę do 1 sezonu. Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia posta!!


Obecnie w Polsce mamy już drugi sezon, szybko zleciało prawda? Pamiętam jak jeszcze niedawno siadałam przed telewizor żeby obejrzeć pierwszy odcinek mojego ulubionego serialu ♥  A pamiętacie słynną Fellcity for now ? Nie wiem jak Wam ale mi w tym sezonie bardzo brakuje Niny i jej cytatów ale od czego jest internet, przeszukałam go trochę i znalazłam :) A oto one:

♥  "Nie idź za modą, podążaj za emocjami. Choć przez uczucia robisz same głupoty, a nerwy cię zdradzają, wykorzystaj szanse żeby pogadać z chłopakiem którego lubisz.

♥"Czym jest miłość? Nie poprzestawaj na pytaniu, wyjdź jej na spotkanie, albo nigdy się nie dowiesz."

"W obliczu trudności ucieczka jest najłatwiejszym rozwiązaniem, ale zanim się ucieknie zawsze można spróbować znaleźć inną drogę."

"Przyjaciółka jest taką osobą, która zawsze jest blisko, która pomaga ci być lepszą osobą i pozbyć się wszelkich lęków."

"W miłości nie ma wzorów, ani teorii, nie ma odległości, ani granic. Każda osoba i każda historia jest wyjątkowa, i wspaniała. Nie trzeba stać twarzą w twarz, aby móc się zobaczyć."

"Bądź wierny swoim zasadom, a zobaczysz jak otwierają się przed tobą nowe drogi. Nie zawsze ten kto idzie najszybciej, pierwszy przychodzi na metę. Nie tylko w bajkach żółw może wygrać z szybkim zającem. Krocz powoli, lecz stanowczo."

"Jak dwie dłonie, które się nie stykają, choć są bardzo blisko. Jeśli jesteś w innej tonacji, to może nadszedł moment, żeby zmienić piosenkę."

"Gdy miłość jest w innej tonacji, to żebyś nie wiem jak wysilał głos, żeby ją powtórzyć, nigdy nie zdołasz zaśpiewać tej samej piosenki"

"To już potwierdzone: pasja nie zna granic, to jest jak niewidzialna nić, która prowadzi cię do twoich marzeń. Możesz się zgubić w labiryncie, pomylić się lub wybrać tę najdłuższą drogę, ale ta niewidzialna nić zawsze będzie prowadzić cię do celu."

"Nie istnieje silniejsza więź, niż prawdziwe połączenie się właśnie z tym czymś, co kocha się najmocniej. Żeby to odnaleźć nie szukaj na zewnątrz, zamknij oczy i uwierz. Czasami trzeba się po prostu odważyć i otworzyć swoje serce na coś, dzięki czemu będziemy naprawdę szczęśliwi."

"Labirynt luster, niespodziewana ścieżka, spotkanie. Magia dzieje się wtedy, gdy jej się nie spodziewamy."

"Twój pędzel namalował obraz, który otacza mnie kolorami, a moje słowa wydobyły z ciebie światło. Być może więcej mnie nie narysujesz, ani ja cię nie opiszę, ale lepiej przygotować czyste, niezamalowane płótno i postawić wielokropek. Historia bez zakończenia."

♥"Rób to co Cię fascynuje i trzymaj się tego.
"


                                            

Podobają Wam się cytaty Niny? Chcecie kolejny taki post ?

6 komentarzy:

  1. Post wspaniały :) Mam pytanie czy to są wszystkie cycaty Niny czyli Felsity ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że tak ale poszukam jeszcze i jeżeli znajdę jakieś to w kolejnym poście się pojawią :)

      Usuń
  2. Czy to są wszystkie w tym poście cytaty felsity ? Czy też są innych ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te cytaty są Felcity. W kolejnym poście z tej serii będą inne cytaty z serialu :)

      Usuń
  3. Super pomysł na post! Oby było więcej takich ciekawych :)

    OdpowiedzUsuń