Strony

czwartek, 22 lutego 2018

#5 Wywiad - Karol i Rugge - Prasa w Turynie!

#5 Wywiad - Karol i Rugge - Prasa w Turynie!
Obsada obecnie przebywa na trasie koncertowej Soy Luna Live. Podczas odwiedzania miasta, również udzielają prasy i wywiady. W tym przypadku zobaczymy wywiad Karol i Rugge w Turynie. Zdradzą jakie są plany wobec przyszłości i wiele innych informacji. Dlatego zapraszam do rozwinięcia posta :)

Od 2 lat jest na ekranach Soy Luna! Czy spodziewaliście się takiego sukcesu ?
Karol Sevilla: Nie
Ruggero Pasquarelli: Nie absolutnie nie, to jest wielka niespodzianka dla nas. Jestem we Włoszech, a Włochy są w Europie. Dla nas koncert na żywo jest bardzo emocjonujący i jesteśmy bardzo zadowoleni.

Karol, w przyszłości wolałabyś być piosenkarką, czy aktorką?
Karol Sevilla: Powiem ci prawdę. Ja uwielbiam aktorstwo, naprawdę uwielbiam. Kocham wcielać się w jakąś postać, kocham ją grać. Naprawdę bardzo kocham aktorstwo, ale prawda jest taka, że teraz wkładam dużo miłości (Serca) w śpiewanie, ale i tak nie wiem jak potoczy się moje życie, gdzie poprowadzi mnie moja droga. Jak na razie bycie aktorką mi się podoba.

Ruggero, występowałeś w X Factor czy ti ci pomogło w doświadczeniu aktora?
Ruggero Pasquarelli: Miałem szczęście, że wybrała mnie Mara, która znała mnie z programu. Bez niej bym próbował i próbował i by mnie nigdy nie wybrali. Dzięki temu wszystkiemu otworzyły się moje drogi do kariery.



Ruggero, Ty będziesz śpiewał jeszcze ?
Ruggero Pasquarelli: Tak, oczywiście! Chcę śpiewać, recytować, nucić, prowadzić programy, ale później, po zakończeniu Soy Luny zacznę znowu śpiewać.

Karol, jakie jest twoje motto i co cię inspiruję do spełniania marzeń?
Karol Sevilla: Jest takie zdanie, które mówi Lunie jej biologiczna mama ,,Światło zawsze cię poprowadzi,, i ,,Po burzy zawsze wychodzi słońce,, . Są to zdania, które bardzo uwielbiam ponieważ pomimo tego, że w moim życiu wielką rolę gra moja kariera muszę w niej dokonywać wielu wyborów: tak czy nie. Czasami pojawiają się projekty, z którymi nie miałam nigdy styczności, których nigdy nie miałam, ale nie sądzę, że nie będę mogła nic zrobić, ponieważ światło zawsze cię poprowadzi! I co mówi to zdanie? Mówi, że muszę iść naprzód i walczyć żeby osiągnąć to czego pragniesz, bo po burzy zawsze wychodzi słońce. Być morze życie nie chciało mnie w tym projekcie, ale oni mnie kochają. Soy Luna jest jedną z rzeczy za którą bardzo dziękuję mojemu życiu.

Czy dobrze się ze sobą dogadujecie!
Karol Sevilla: Tak! Bardzo się kochamy (po przyjacielsku). Często ze sobą rozmawiamy, wychodzimy. Czasami się kłócimy, jak każdy ale tak -kochamy się.

Podobał wam się wywiad Karol i Rugge ? Chcecie takie wywiady ? Wkrótce więcej :)




2 komentarze: